- Og hold da op, hvor denne faktor også er vigtig som copamedlem, og ikke mindst som repræsentant for de få aktive unge i foreningen.
Jeg har i denne weekend været på rådgiverkursus i Korsør sammen med en masse andre medlemmer og lokalformænd. Hold da op, hvor det inspirerer og giver motivation til at komme videre med ungdomsgruppen.
Foredragene giver faglig baggrundsviden og forståelse for, hvad der ligger til grund for en stomi og dens pleje. Nu er det ved at være 7 år siden jeg fik min opereret tilbage, så lidt opfriskende information er bestemt ingen skade til.
For mig, som liiiige har lavet et studieskift (det lyder så voldsomt, at droppe ud) og vil til at læse til sygeplejeske, var foredraget med en stomisygeplejeske ekstra spændende! Hold da op, hvor jeg slugte hendes informationer og erfaringer RÅT!
- Detved fik jeg motivation til mit sygeplejestudie. Det kan betale sig, at knokle i 3.5 år, for ude i den virkelige verden, er der nogle meget spændende udfordringer som venter mig!
Vigtigst af alt, har denne weekend givet mig nu energi til at planlægge en masse arrangementer i 2009. Det er jo virkelig noget, som kommer det enkelte medlem tilgode, at vi tager på kursus! Hvis jeg skulle sidde hjemme og lure på de få aktive medlemmer, ville gejsten hurtigt dale for at få flere i sving.
Jeg har været ved at undersøge muligheden for at lave et weekend arrangement! Og VOGT JER derude.. Jeg skal nok få det til, at blive til noget
HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK HUSK
Vi mødes på Jensensbøfhus den 21. november - se under ungdommen.