Hele januar var jeg i Thailand på rundrejse med en veninde! Hold nu op, hvor var det bare fedt! Til alle; TAG TIL THAILAND!!! Det er ganske enkelt det fedeste land. Utrolig flinke mennesker (ja, vi troede ind i mellem, at de tog rø... på os, men de var bare flinke), høje vandfald, frodige jungler, smukke koraler, hvide strande med blå/grønt vand og selvfølgelig 30 graders varme. - Det var SÅ perfekt!
.. Hvis man lige ser bort fra en Hr. Chron, som havde sneget sig med i min back pack. Der er ikke det, et rejse apotek ikke kan udrette, og derfor fik Hr. Chron heldigvis ikke lov til at spolere mine rejse oplevelser. Så med antibiotika, en ordentlig portion stædighed og toiletpapir i håndtasken gik det udemærket. Som min veninde sagde "Jane, hernede er vi ens på det punkt. ALLE har jo diaré
De fleste havde advaret mig "Det er sikkert ikke godt for din mave, at tage til Thailand... Hvad hvis du bliver syg dernede...?!" Men heldigvis fik Hr. Chron ikke lov til at bestemme, om jeg skulle til Thailand. Som Chron eller CU patient, må man tage hensyn til nogle forholdsregler.. Men af og til, må man også tage chancer - det gør jeg i hvert fald
Vel hjemkommet fra sydenssol er jeg netop startet på sygeplejestudiet. Det er LIGE mig! Det er jeg ikke et sekundt i tvivl om. Kommunikation var spændende, det synes jeg stadig. Derimod er sygeplejefaget noget som jeg brænder for, og som virkelig fanger min opmærksomhed. Jeg kan slet ikke vente, til jeg kommer ud i den virkelig verden, og bliver sygeplejerske..
Kalenderen siger efterhånden 2009, og det betyder et helt frisk og lagt år og boltre sig på.. Ikke mindst i selvskab med COPA. Hold nu op, hvor skal vi have det sjovt - det FORVENTER jeg virkelig!
Derfor sker der massere af ting for ungdommen i 2009. Jeg bliver edder tosset, hvis jeg får forslag fra andre om, hvad vi skal lave.. (Måske det virker med lidt sarkasme
Som erfaring fra 2008, vil vi igen samles på Jensens Bøfhus i Århus. Vi liiiger hårdt ud, og sætter kryds i kalenderen allerede den 13. marts kl 19.
Det var utrolig hyggeligt sidste gang, og jeg er sikker på, der er flere interesserede denne gang! Så kom som du er, så skal jeg nok få nogen til at stege bøfferne til os
August 2009 er ÅRETS EVENT ala Copa Ungdommen.. Vi skal simpelthen Skanderborg festival! I år, vil vi få besøg fra HELE Norden, fra de respektive stomiforeninger fra ungdomsgrupperne. Jeg har hørt rygter om, at specielt svenskerne skulle være ALT andet end kedelige.. Så sæt kryds i kalenderen! - Det blir så SMUKT!
Til efteråret vil der igen blive stablet noget gak og løjer på benene.. Om det er bowling, petanque, 6-mandsludo eller noget helt fjerde, er ikke fastlagt endnu!
Håber alle kom godt ind i det nye år, og har sat i løb til et forrygende Copa-år 2009