Forum - spørgsmål og svar om stomi, reservoir, kroniske tarmbetændelser m.m.

Tak for en hyggelig tur på Jensens Bøfhus!

Her skriver Jane om sin hverdag.

Tak for en hyggelig tur på Jensens Bøfhus!

Indlægaf Jane G skrevet 24. mar 2009 13:31

Endelig lykkedes det! Vi var samlet 6 glade og snaksagelige medlemmer af foreningen, til spisning den 13. marts.
Copa var vært for en bette bøf og den gode stemning sørgede de fremmødte for! Efter en forsigtig start, var der liv og glade dage! Ja, det blev faktisk sent, inden mødet blev "hævet" og folk begav sig hjem igen.. Først kl 23 var vi fra bøfhuset og de fleste tog hjem i seng... Pludselig var der bare gået 4 timer, sådan WUPTI! Det var skønt at opleve :) Vi talte om, at arrangere en tur i tivoli eller lignende til forår/sommer.. Var der nogen, som allerede nu ved, at de kunne tænke sig dette?? Der var flere gode snakke og alle var enige om, at de gerne vil have flere møder. Det håber jeg virkelig blever realitet!

Da folk begyndte at finde jakkerne frem, stod Martin og Simon i hjørnet og hoppede for at komme på bodega og se på pilsnere.. Så som torvholder måtte jo følge med dem, øv øv, hva!?! :)
Det viste sig, at Martin havde ualmindelig tør plet i halsen, så den blev 3 før vi kunne vende næsen hjemad...

Tusind tak for en rigtig hyggelig aften! Det er fantastisk, at selvom folk ikke på forhånd kender hinanden, kan det i den grad lade sig gøre at have en hyggelig aften! Håber at se endnu flere næste gang, der er plads til mange flere :D
Venlig hilsen Jane Goul
Ungdomsrepræsentant i COPA
ungdom@copa.dk
Jane G

Geografisk sted: Aalborg
Årgang: 1986
Stomi siden: 1994

Re: Tak for en hyggelig tur på Jensens Bøfhus!

Indlægaf Steen Samuelsen skrevet 24. mar 2009 17:13

Hej

Jeg er helt misundelig på jer. Jeg kunne godt tænke mig at have været med, men jeg tror at datoen på min dåbsattest er forkert.
Med venlig hilsen ;-)

Steen
Brugeravatar
Steen Samuelsen

Geografisk sted: Fredericia
Årgang: 1947
Stomi siden: 2007

Indlægaf geniebambi skrevet 25. mar 2009 11:26

Ej hvor lyder det til at i har haft det hyggeligt...

Øv hvor er jeg træt af at jeg var syg - jeg havde ellers glædet mig. Så Jane, du kan godt regne med mig hvis du arrangerer noget i foråret/sommeren! :D

Jeannie
Dec. 2007 - Morbus Crohn
Sep., okt. og nov. 2008 - Fisteloperationer
Dec. 2008 - Ileostomi
geniebambi

Geografisk sted: Horsens
Årgang: 1983
Stomi siden: 2008

Indlægaf Jane G skrevet 25. mar 2009 16:18

Ja, Jeannie det var sørme ærgeligt at du blev syg! Men du er sikkert på pletten, når vi arrangerer noget igen!

Men Steen, du kan da bare fløjte sammen til en pub crawl eller noget.. Det blir man da aldrig for gammel til :lol:
Venlig hilsen Jane Goul
Ungdomsrepræsentant i COPA
ungdom@copa.dk
Jane G

Geografisk sted: Aalborg
Årgang: 1986
Stomi siden: 1994

Tilbage til Janes Blog